6.30 – 8.15

  • schodzenie się dzieci
  • zajęcia i zabawy wg zainteresowań
  • zabawy indywidualne
  • rozmowy planowane i sytuacyjne
  • ćwiczenia usprawniające motorykę rąk
  • praca indywidualna, ćwiczenia wyrównawcze, czynności higieniczne, praca z dzieckiem zdolnym

 

8.15 -8.30

  • Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe

 

8.30 – 9.00

  • Przygotowanie do śniadania. ŚNIADANIE

 

9.00 – 10.00

  • zajęcia o charakterze edukacyjnym z dominacją wysiłku intelektualnego oraz artystycznego
  • zajęcia dydaktyczno- wychowawcze organizowane przez nauczyciela w sali lub w ogrodzie przedszkolnym
  • zabawy, gry, spacery, wycieczki
  • rytmika, język angielski, religia

 

10.00 – 11.15

  • pobyt na świeżym powietrzu: spacery, zabawy na placu samorzutne bądź organizowane przez nauczyciela, obserwacje przyrodnicze

 

11.15 - 11.30

  • Przygotowanie do obiadu. OBIAD

 

12.00 – 14.00

  • grupy młodsze, odpoczywają
  • grupy starsze – poobiedni odpoczynek przy słuchaniu bajek
  • zajęcia indywidualne lub w małych zespołach
  • zabawy i gry dydaktyczne
  • zajęcia dodatkowe – j.ang., gimnastyka korekcyjna, religia, tańce
  • praca stymulacyjna i wyrównawcza
  • zabawy twórcze w sali lub na podwórku
  • zabawy ruchowe w sali lub na podwórku
  • czynności higieniczne

 

14.00 - 14.30

  • Przygotowanie do podwieczorku PODWIECZOREK

 

14.30 - 16.30

  • zajęcia w kółkach zainteresowań
  • zabawy dowolne w sali
  • zajęcia dydaktyczne i ruchowe
  • zabawy tematyczne, manipulacyjne i konstrukcyjne
  • indywidualna praca z dzieckiem
  • prace porządkowo- użyteczne
  • zabawy wg zainteresowań
  • rozchodzenie się dzieci do domów

 

 

 

 

  Pro joomla themes, plogger hosting.